Nettiajanvaraus

Näet vapaat varattavat ajat ajantasaisesti sivun alaosasta löytyvän nettiajanvarauksen kautta. Jos ohjelma ei näytä valitulle päivälle vapaita aikoja, kaikki ajat on varattu tai oppilasklinikka ei ole avoinna.

Mikäli et löydä mieluista aikaa opiskelijaklinikalta, Pirkanmaan Urheiluhierontacenterin ammattilaiset palvelevat asiakkaita ympärivuotisesti samoissa tiloissa!!!

Nettiajanvarauksen ohjeet:

•     Klikkaa sivun vasemmasta palkistosta PALVELU-valikosta sinulle sopiva hieronta-aika.

•     Ohjelma näyttää oikealta kalenterista seuraavan vapaan ajan.

•     Toimi varaustilanteessa ohjeen mukaan: Nimi, puhelinnro ja s-posti ovat pakollisia tietoja.

•     Varatun ajan peruutus: Klikkaa varaussähköpostiviestin lopussa olevaa "avaa varaus"-linkkiä ja klikkaa aukeavasta sivusta "peru varaus"-linkkiä; Näin voit perua aikasi viimeistään 24h ennen ajanvarauksen alkua. Lähempänä ajanvarausaikaa tapahtuvat perumiset puhelimitse. Perumatta jääneestä varauksesta veloitamme hinnaston mukaisen hoidon hinnan.

•     Jos olet epävarma varauksen onnistumisesta, ota yhteyttä koululle puh. 050-470 6161 (jätä tarvittaessa viesti vastaajaan) tai asiakaspalvelu@puhk.fi.

•     Aikoja voit varata myös puhelimitse sekä paikan päältä.

•     Voit maksaa varaamasi hieronnan, sarja-tai lahjakortin etukäteen PUK verkkomaksut

Tervetuloa hierontaan!

Rekisteriseloste