Infoa oppilashierontaklinikan asiakkaille:

Noudatamme Thl:n ohjeistuksia kaikissa hygieniaan liittyvissä toimissa.  Hoitotilanteissa maskeja käytetään tällä hetkellä jos asiakas näin haluaa toimittavan.

Koululla järjestetään hieronnan ammatti- ja  erikoisammattitutkinnon tutkintotilaisuuksia, joihin tarvitsemme hoitoaikaan ja -päivään sitoutuneita asiakkaita (sis. tutkiminen, hieronta ja muut hoitotoimenpiteet, ohjaus). Joissain tutkintotilaisuuksissa hoitokertamaksut ovat normaalia halvempia.

Tarjous urheilijoille:  xx.xx.xxxx  Hoito sisältää tutkimisen ja lihastasapainokartoituksen. Hoidon toteuttajina jo ammatissa toimivat koulutetut hierojat. Ajat vain paikan päältä tai numerosta 050 470 6161.

Huom! Tutkintopäivien aikoja on rajoitettu määrä - Kysy/varaa vapaita aikoja vastaanotosta puh. 0504706161  tai s-postitse asiakaspalvelu@puhk.fi